Marknadens största urval
Snabb leverans

Leisure Marketing

Om Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750655507
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 424
  • Utgiven:
  • 15. december 2004
  • Mått:
  • 190x247x23 mm.
  • Vikt:
  • 790 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Leisure Marketing

Divided into nine parts, this book guides the reader through leisure and marketing concepts, the marketing mix, key issues in different sectors, issues such as globalisation, marketing research and ethics, for example branding and environmental issues, and the future of leisure marketing.

Användarnas betyg av Leisure Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Leisure Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.