Marknadens största urval
Snabb leverans

Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

Om Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781526160232
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 5. oktober 2021
  • Mått:
  • 235x155x17 mm.
  • Vikt:
  • 380 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727

This book makes an important contribution to the ongoing debate over the emergence of an early modern 'public sphere'. Focusing on the petition-like form of the loyal address, it argues that these texts helped to foster a politically aware public by mapping shifts in the national 'mood'. -- .

Användarnas betyg av Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727



Hitta liknande böcker
Boken Loyalty, Memory and Public Opinion in England, 1658–1727 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.