Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing and Marketing Radical Innovations

- Marketing New Technology

Om Managing and Marketing Radical Innovations

This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415619479
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 27. januari 2011
  • Mått:
  • 233x156x24 mm.
  • Vikt:
  • 438 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Managing and Marketing Radical Innovations

This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Användarnas betyg av Managing and Marketing Radical Innovations



Hitta liknande böcker
Boken Managing and Marketing Radical Innovations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.