Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Brands in 4D

- Understanding Perceptual, Emotional, Social and Cultural Branding

Om Managing Brands in 4D

The main value of this book is an organized and systematic approach to branding, supported by literature research, findings and practical implementation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787561052
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 248
  • Utgiven:
  • 15. maj 2020
  • Mått:
  • 228x152x25 mm.
  • Vikt:
  • 366 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 1. september 2025

Beskrivning av Managing Brands in 4D

The main value of this book is an organized and systematic approach to branding, supported by literature research, findings and practical implementation.

Användarnas betyg av Managing Brands in 4D



Hitta liknande böcker
Boken Managing Brands in 4D finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.