Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

- Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey

Om Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World explores how organizations integrating both the physical and virtual environments for consumers will enable them to effectively manage the customer experience.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781800433892
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 344
  • Utgiven:
  • 26. november 2020
  • Mått:
  • 238x175x27 mm.
  • Vikt:
  • 622 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 1. september 2025

Beskrivning av Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World explores how organizations integrating both the physical and virtual environments for consumers will enable them to effectively manage the customer experience.

Användarnas betyg av Managing Customer Experiences in an Omnichannel World



Hitta liknande böcker
Boken Managing Customer Experiences in an Omnichannel World finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.