Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Managing Networks of Creativity

The aim of this book is to improve our understanding of creativity and the management of creativity, as discussed in the fields of management (including strategic management, organization science, organizational behaviour, and entrepreneurship), economics, sociology, regional studies, and political science.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415887649
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 396
  • Utgiven:
  • 23. september 2011
  • Mått:
  • 236x167x26 mm.
  • Vikt:
  • 668 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Managing Networks of Creativity

The aim of this book is to improve our understanding of creativity and the management of creativity, as discussed in the fields of management (including strategic management, organization science, organizational behaviour, and entrepreneurship), economics, sociology, regional studies, and political science.

Användarnas betyg av Managing Networks of Creativity



Hitta liknande böcker
Boken Managing Networks of Creativity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.