Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing Social Media and Consumerism

- The Grapevine Effect in Competitive Markets

Om Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137281913
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 259
  • Utgiven:
  • 20. september 2013
  • Mått:
  • 138x223x21 mm.
  • Vikt:
  • 464 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Användarnas betyg av Managing Social Media and Consumerism



Hitta liknande böcker
Boken Managing Social Media and Consumerism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.