Marknadens största urval
Snabb leverans

Managing the New Customer Relationship

- Strategies to Engage the Social Customer and Build Lasting Value

Om Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781118092217
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 352
  • Utgiven:
  • 17. maj 2013
  • Mått:
  • 230x162x31 mm.
  • Vikt:
  • 674 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Användarnas betyg av Managing the New Customer Relationship



Hitta liknande böcker
Boken Managing the New Customer Relationship finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.