Marknadens största urval
Snabb leverans
Om Markenbudgetierung

Basierend auf dem Ansatz der identitätsbasierten Markenführung sowie dem Competence-based-View entwickelt Jochen Heemann ein integriertes Erklärungsmodell für die Markenbudgetierung.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783834913234
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 294
  • Utgiven:
  • 25. november 2008
  • Utgåva:
  • 2008
  • Mått:
  • 210x148x17 mm.
  • Vikt:
  • 376 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Markenbudgetierung

Basierend auf dem Ansatz der identitätsbasierten Markenführung sowie dem Competence-based-View entwickelt Jochen Heemann ein integriertes Erklärungsmodell für die Markenbudgetierung.

Användarnas betyg av Markenbudgetierung



Hitta liknande böcker
Boken Markenbudgetierung finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.