Marknadens största urval
Snabb leverans

Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783838209715
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 102
  • Utgiven:
  • 1. augusti 2016
  • Mått:
  • 210x148x5 mm.
  • Vikt:
  • 132 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Användarnas betyg av Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0



Hitta liknande böcker
Boken Markenkommunikation 2.0. Die Vermittlung emotionaler Marken-Erlebnisse im Web 2.0 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.