Marknadens största urval
Snabb leverans

Market Encounters

- Consumer Cultures in Twentieth-Century Ghana

Om Market Encounters

By emphasizing the centrality of human relationships to Ghana's economic past, Murillo introduces a radical rethinking of consumption studies from an Africa-centered perspective. The result is a keen look at colonial capitalism in all of its intricacies, legacies, and contradictions, including its entanglement with gender and race.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780821422892
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 248
  • Utgiven:
  • 16. oktober 2017
  • Mått:
  • 228x153x18 mm.
  • Vikt:
  • 358 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Market Encounters

By emphasizing the centrality of human relationships to Ghana's economic past, Murillo introduces a radical rethinking of consumption studies from an Africa-centered perspective. The result is a keen look at colonial capitalism in all of its intricacies, legacies, and contradictions, including its entanglement with gender and race.

Användarnas betyg av Market Encounters



Hitta liknande böcker
Boken Market Encounters finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.