Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing 2.0

- Strategies for Closer Customer Relationships

Om Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642055515
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 154
  • Utgiven:
  • 15. december 2010
  • Utgåva:
  • 12003
  • Mått:
  • 155x235x8 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Marketing 2.0

This book analyses the enduring changes that the world of marketing is undergoing and presents the four most important new concepts: holistic brand management, customer relationship marketing, real-time marketing, and multi-channel marketing.

Användarnas betyg av Marketing 2.0



Hitta liknande böcker
Boken Marketing 2.0 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.