Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Designing the Tourist Experience

Om Marketing and Designing the Tourist Experience

The topic of 'experience' is becoming central to full understanding of consumer behaviour. The book covers the key sectors where it is critical - from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781908999467
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 226
  • Utgiven:
  • 31. mars 2013
  • Mått:
  • 191x245x13 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing and Designing the Tourist Experience

The topic of 'experience' is becoming central to full understanding of consumer behaviour. The book covers the key sectors where it is critical - from resort management and tourist information to destination marketing. International in scope it backs up the theory throughout with relevant case materials, questions and exercises.

Användarnas betyg av Marketing and Designing the Tourist Experience



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and Designing the Tourist Experience finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.