Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Feminism

- Current issues and research

Om Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415219723
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 304
  • Utgiven:
  • 27. juli 2000
  • Mått:
  • 156x234x23 mm.
  • Vikt:
  • 680 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing and Feminism

Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.

Användarnas betyg av Marketing and Feminism



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and Feminism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.