Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Financial Management

- New Economy - New Interfaces

Om Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403940971
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 432
  • Utgiven:
  • 18. november 2004
  • Mått:
  • 156x234x24 mm.
  • Vikt:
  • 664 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Användarnas betyg av Marketing and Financial Management



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and Financial Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.