Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and Social Construction

- Exploring the Rhetorics of Managed Consumption

Om Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415208598
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 15 Mars 2001
  • Mått:
  • 156x234x16 mm.
  • Vikt:
  • 476 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Oktober 2024

Beskrivning av Marketing and Social Construction

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Användarnas betyg av Marketing and Social Construction



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.