Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing and the Quality-of-Life Interface

Om Marketing and the Quality-of-Life Interface

The book is best suited as a resource for students in seminars dealing with marketing's role in society. It provides general philosophies for marketing practitioners, teachers, and researchers to explore and evaluate, and offers specific criteria for practicing marketing with positive quality of life consequences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780899301242
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 366
  • Utgiven:
  • 23. juni 1987
  • Mått:
  • 234x156x20 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing and the Quality-of-Life Interface

The book is best suited as a resource for students in seminars dealing with marketing's role in society. It provides general philosophies for marketing practitioners, teachers, and researchers to explore and evaluate, and offers specific criteria for practicing marketing with positive quality of life consequences.

Användarnas betyg av Marketing and the Quality-of-Life Interface



Hitta liknande böcker
Boken Marketing and the Quality-of-Life Interface finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.