Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Briefs

Om Marketing Briefs

Gives marketing students the collection of overviews of various key concepts in the subject. This text is organized into short chapters, each including: core definitions; a bulleted key point overview; explanation of the concept and primary issues; illustrative examples; and, a selection of examination style case, essay and applied questions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750662000
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 376
  • Utgiven:
  • 30. juni 2004
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 189x246x22 mm.
  • Vikt:
  • 738 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Briefs

Gives marketing students the collection of overviews of various key concepts in the subject. This text is organized into short chapters, each including: core definitions; a bulleted key point overview; explanation of the concept and primary issues; illustrative examples; and, a selection of examination style case, essay and applied questions.

Användarnas betyg av Marketing Briefs



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Briefs finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.