Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Om Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Specialists drawn from industry, agency and academia explain the role of the various elements in the marketing communications process, and show how a reassessment of the marketing mix can result in a positive response to challenges imposed by a changing commercial environment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781870905381
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 714
  • Utgiven:
  • 30. juni 2004
  • Mått:
  • 164x241x15 mm.
  • Vikt:
  • 402 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry

Specialists drawn from industry, agency and academia explain the role of the various elements in the marketing communications process, and show how a reassessment of the marketing mix can result in a positive response to challenges imposed by a changing commercial environment.

Användarnas betyg av Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Communications in the Pharmaceutical Industry finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.