Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Discourse

- A Critical Perspective

Om Marketing Discourse

Offers a critical survey of important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, covering traditions of research such as scientific selling, marketing management and service marketing and drawing from Michel Foucault's understanding of power and Ernesto Laclau and Chantal Mouffe's Discourse Theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415416696
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 20. december 2007
  • Mått:
  • 222x178x17 mm.
  • Vikt:
  • 540 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Discourse

Offers a critical survey of important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, covering traditions of research such as scientific selling, marketing management and service marketing and drawing from Michel Foucault's understanding of power and Ernesto Laclau and Chantal Mouffe's Discourse Theory.

Användarnas betyg av Marketing Discourse



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Discourse finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.