Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing for Tourism and Hospitality

- Collaboration, Technology and Experiences

Om Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138121294
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 620
  • Utgiven:
  • 21. mars 2019
  • Mått:
  • 245x190x29 mm.
  • Vikt:
  • 1466 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 8. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing for Tourism and Hospitality

Thisis an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offersa clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Användarnas betyg av Marketing for Tourism and Hospitality



Hitta liknande böcker
Boken Marketing for Tourism and Hospitality finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.