Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing for Tourism, Hospitality & Events

- A Global & Digital Approach

Om Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Filling a gap in the market, this new title approaches the field through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and supported by international case-studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781473926646
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 384
  • Utgiven:
  • 9. juni 2017
  • Mått:
  • 246x189x17 mm.
  • Vikt:
  • 816 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Marketing for Tourism, Hospitality & Events

Filling a gap in the market, this new title approaches the field through a uniquely international angle, with increased emphasis on the impact of digital technology and supported by international case-studies.

Användarnas betyg av Marketing for Tourism, Hospitality & Events



Hitta liknande böcker
Boken Marketing for Tourism, Hospitality & Events finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.