Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing In Creative Industries

- Value, Experience and Creativity

Om Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230380240
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 384
  • Utgiven:
  • 7. juli 2015
  • Mått:
  • 191x246x20 mm.
  • Vikt:
  • 742 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Marketing In Creative Industries

This book addresses the specific challenges of marketing in the creative industries, whilst applying classic marketing theory to a range of international examples. It combines a comprehensive and innovative perspective on customer value theory with practical marketing strategies and detailed case studies.

Användarnas betyg av Marketing In Creative Industries



Hitta liknande böcker
Boken Marketing In Creative Industries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.