Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing in Developing Countries

- Nigerian Advertising in a Global and Technological Economy

Om Marketing in Developing Countries

Exploring the dominant cultural values and symbols conveyed in Nigerian mass media advertising, and the impact of this advertising on the socioeconomic development of Nigeria and Sub-Saharan Africa, this volume examines the many facets of the African marketplace.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780789001412
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 144
  • Utgiven:
  • 6 April 2009
  • Mått:
  • 152x229x13 mm.
  • Vikt:
  • 317 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 25 Oktober 2024

Beskrivning av Marketing in Developing Countries

Exploring the dominant cultural values and symbols conveyed in Nigerian mass media advertising, and the impact of this advertising on the socioeconomic development of Nigeria and Sub-Saharan Africa, this volume examines the many facets of the African marketplace.

Användarnas betyg av Marketing in Developing Countries



Hitta liknande böcker
Boken Marketing in Developing Countries finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.