Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

Om Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138995642
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 26. november 2015
  • Mått:
  • 156x234x15 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Användarnas betyg av Marketing in Developing Countries (RLE Marketing)



Hitta liknande böcker
Boken Marketing in Developing Countries (RLE Marketing) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.