Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing in Developing Nations

Om Marketing in Developing Nations

The developing markets of Africa, Asia and the Middle-East are quickly becoming the future of world economic and trade development. They are affluent in terms of population, resources, and market expansion with rising interests of the EU, USA and multi-national corporations in the region.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032578347
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 122
  • Utgiven:
  • 3. oktober 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 417 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Marketing in Developing Nations

The developing markets of Africa, Asia and the Middle-East are quickly becoming the future of world economic and trade development. They are affluent in terms of population, resources, and market expansion with rising interests of the EU, USA and multi-national corporations in the region.

Användarnas betyg av Marketing in Developing Nations



Hitta liknande böcker
Boken Marketing in Developing Nations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.