Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Om Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Marketing in the Emerging Markets of Latin America provides a much needed analysis of business and marketing in Latin America. The book highlights the diverse characteristics of the Latin American business and marketing environment and the dynamic nature of regional and country markets.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781403947512
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 191
  • Utgiven:
  • 28. oktober 2005
  • Mått:
  • 140x216x15 mm.
  • Vikt:
  • 415 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. december 2024

Beskrivning av Marketing in the Emerging Markets of Latin America

Marketing in the Emerging Markets of Latin America provides a much needed analysis of business and marketing in Latin America. The book highlights the diverse characteristics of the Latin American business and marketing environment and the dynamic nature of regional and country markets.

Användarnas betyg av Marketing in the Emerging Markets of Latin America



Hitta liknande böcker
Boken Marketing in the Emerging Markets of Latin America finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.