Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Intelligence, Part A

Om Marketing Intelligence, Part A

Digitalization has completely transformed marketing. It has changed consumption habits, consumer behaviour, and purchasing processes. This work provides the most up-to-date research on the challenges connected with the expanding ground of digitalization and marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781835494196
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 1. maj 2025
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas

Beskrivning av Marketing Intelligence, Part A

Digitalization has completely transformed marketing. It has changed consumption habits, consumer behaviour, and purchasing processes. This work provides the most up-to-date research on the challenges connected with the expanding ground of digitalization and marketing.

Användarnas betyg av Marketing Intelligence, Part A



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Intelligence, Part A finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.