Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Intelligence, Part B

Om Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781836625612
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 360
  • Utgiven:
  • 5. maj 2025
  • Mått:
  • 238x158x29 mm.
  • Vikt:
  • 630 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 19. juni 2025

Beskrivning av Marketing Intelligence, Part B

In the rapidly evolving world of business, technology isn't just an asset--it's the driving force behind innovation and success. This work is an indispensable resource for business leaders, marketers, and technologists who are eager to stay ahead of the curve.

Användarnas betyg av Marketing Intelligence, Part B



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Intelligence, Part B finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.