Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Luxury Goods Online

Om Marketing Luxury Goods Online

The objectives of this book are threefold: First, conceptually examining the specific marketing-mix for luxury goods. Second, applying this marketing-mix to the online world. Third, empirically testing the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631678657
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 267
  • Utgiven:
  • 9. augusti 2016
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 215x155x23 mm.
  • Vikt:
  • 484 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Luxury Goods Online

The objectives of this book are threefold: First, conceptually examining the specific marketing-mix for luxury goods. Second, applying this marketing-mix to the online world. Third, empirically testing the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Användarnas betyg av Marketing Luxury Goods Online



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Luxury Goods Online finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.