Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Management

- A Value-Based Approach

Om Marketing Management

This text is the Australasian adaptation of Peter Doyle?s Value-Based Marketing. It reformulates marketing, making it more relevant and establishing it on a sounder intellectual basis. The governing objective of management in most of today?s leading companies is to maximize long-term returns to shareholders.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470800966
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 472
  • Utgiven:
  • 10. januari 2003
  • Mått:
  • 192x256x29 mm.
  • Vikt:
  • 960 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Management

This text is the Australasian adaptation of Peter Doyle?s Value-Based Marketing. It reformulates marketing, making it more relevant and establishing it on a sounder intellectual basis. The governing objective of management in most of today?s leading companies is to maximize long-term returns to shareholders.

Användarnas betyg av Marketing Management



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.