Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Michelin

- Advertising and Cultural Identity in Twentieth-Century France

Om Marketing Michelin

His ambitious study offers a fresh perspective on both French social history in these years and the relationship between corporate culture and popular culture in the twentieth century.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780801866517
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 376
  • Utgiven:
  • 8. februari 2002
  • Mått:
  • 158x240x29 mm.
  • Vikt:
  • 700 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. september 2025

Beskrivning av Marketing Michelin

His ambitious study offers a fresh perspective on both French social history in these years and the relationship between corporate culture and popular culture in the twentieth century.

Användarnas betyg av Marketing Michelin



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Michelin finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.