Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing, Morality and the Natural Environment

Om Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415213820
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 224
  • Utgiven:
  • 26. oktober 2000
  • Mått:
  • 156x234x16 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. december 2024

Beskrivning av Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Användarnas betyg av Marketing, Morality and the Natural Environment



Hitta liknande böcker
Boken Marketing, Morality and the Natural Environment finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.