Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Programme and Process Standardisation

- An Empirical Investigation of Marketing Standardisation and its Contingency Factors in the US Market

Om Marketing Programme and Process Standardisation

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783631607824
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 199
  • Utgiven:
  • 19. januari 2012
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 217x155x18 mm.
  • Vikt:
  • 396 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Programme and Process Standardisation

Through statistical analysis, this title examines which internal and external environmental factors are key in standardising or adapting the particular elements to a certain degree to achieve an impact on performance. It aims at contributing to the international marketing debate based on the experiences of German firms operating in the US market.

Användarnas betyg av Marketing Programme and Process Standardisation



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Programme and Process Standardisation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.