Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Semiotics

- Signs, Strategies, and Brand Value

Om Marketing Semiotics

The book discusses the concept of brand equity and its impact on the financial performance of a company through analysis of the 'semiotics' of the brand and its sign systems. Including case studies, it provides an actionable strategy for steering brands through internal and external changes and pressures.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780199566495
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 234
  • Utgiven:
  • 16 Februari 2012
  • Mått:
  • 163x240x19 mm.
  • Vikt:
  • 558 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22 Oktober 2024

Beskrivning av Marketing Semiotics

The book discusses the concept of brand equity and its impact on the financial performance of a company through analysis of the 'semiotics' of the brand and its sign systems. Including case studies, it provides an actionable strategy for steering brands through internal and external changes and pressures.

Användarnas betyg av Marketing Semiotics



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Semiotics finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.