Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Om Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781259010903
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 384
  • Utgiven:
  • 16. maj 2013
  • Utgåva:
  • 8
  • Mått:
  • 253x202x12 mm.
  • Vikt:
  • 668 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making.

Användarnas betyg av Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.