Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Technologies

- Corporate Cultures and Technological Change

Om Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants' ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415624770
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 22. augusti 2012
  • Mått:
  • 158x240x17 mm.
  • Vikt:
  • 450 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketing Technologies

This book offers an ethnographic account of what it means and what it takes to become a competent member of the technology marketing community, through engaging with the participants' ways of making sense of socio-technical orders. The book helps the reader to understand the corporate assumptions behind technological change and unravels the construction of expectations, inclusions and exclusions around emerging technologies.

Användarnas betyg av Marketing Technologies



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Technologies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.