Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing the e-Business

Om Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415256001
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 12. september 2002
  • Mått:
  • 156x234x22 mm.
  • Vikt:
  • 635 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Marketing the e-Business

How to improve marketing effectiveness through electronic means. Looks at the main marketing themes (product, price, promotion, place) and the bigger 'e' considerations, for example legislation, data protection and ethics.

Användarnas betyg av Marketing the e-Business



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.