Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing - The Retro Revolution

Om Marketing - The Retro Revolution

Retro-marketing is all around us, whether it be retro-products like the neo-Beetle, retro-scapes, such as Niketown, or retro-advertising campaigns, which make the most of the advertiser's glorious heritage. This title demonstrates that retro-orientation is a harbinger of change and a revolution in marketing thinking.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780761968504
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 7. juni 2001
  • Mått:
  • 238x161x21 mm.
  • Vikt:
  • 552 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av Marketing - The Retro Revolution

Retro-marketing is all around us, whether it be retro-products like the neo-Beetle, retro-scapes, such as Niketown, or retro-advertising campaigns, which make the most of the advertiser's glorious heritage. This title demonstrates that retro-orientation is a harbinger of change and a revolution in marketing thinking.

Användarnas betyg av Marketing - The Retro Revolution



Hitta liknande böcker
Boken Marketing - The Retro Revolution finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.