Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition

- A customer based approach

Om Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition

Targeted at second year undergraduate students through to master's level post-graduate, 'Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition' takes the reader through a logical examination of key marketing debates, theories and approaches and encourages them to explore their own thoughts, ideas and opinions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781910158319
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 30. november 2016
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 246x191x23 mm.
  • Vikt:
  • 488 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition

Targeted at second year undergraduate students through to master's level post-graduate, 'Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition' takes the reader through a logical examination of key marketing debates, theories and approaches and encourages them to explore their own thoughts, ideas and opinions.

Användarnas betyg av Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition



Hitta liknande böcker
Boken Marketing Tourism, Events and Food 2nd edition finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.