Marknadens största urval
Snabb leverans

Marketingproduktivitat

- Konzeption, Messung und empirische Analyse

Om Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783824473403
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 213
  • Utgiven:
  • 29. mars 2001
  • Utgåva:
  • 2001
  • Mått:
  • 229x152x12 mm.
  • Vikt:
  • 345 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Marketingproduktivitat

Daniel Daum entwickelt die Struktur eines Kennzahlensystems zur Messung der Produktivitat, das in Abhangigkeit der Bezugsobjekte des Marketing zentrale Marketing-Outputgroessen und -Inputgroessen berucksichtigt.

Användarnas betyg av Marketingproduktivitat



Hitta liknande böcker
Boken Marketingproduktivitat finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.