Marknadens största urval
Snabb leverans

Maximizing Call Center Performance

- 136 Innovative Ideas for Increasing Productivity and Customer Satisfaction

Om Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781578200269
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 137
  • Utgiven:
  • 1. januari 1999
  • Mått:
  • 229x157x9 mm.
  • Vikt:
  • 226 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Maximizing Call Center Performance

This text gives examples of how companies can leverage call centre technology to serve their unique needs, and how at the same time they can create a positive experience for customers. Solutions from leading call centres are provided for the problems behind basic call centre functions.

Användarnas betyg av Maximizing Call Center Performance



Hitta liknande böcker
Boken Maximizing Call Center Performance finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.