Marknadens största urval
Snabb leverans

Measurement in Marketing

Om Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781800436312
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 240
  • Utgiven:
  • 12. september 2022
  • Mått:
  • 237x161x21 mm.
  • Vikt:
  • 480 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Användarnas betyg av Measurement in Marketing



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.