Marknadens största urval
Snabb leverans

Measuring Customer Service Effectiveness

Om Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566085383
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 174
  • Utgiven:
  • 22. oktober 2004
  • Mått:
  • 250x177x11 mm.
  • Vikt:
  • 458 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. november 2024

Beskrivning av Measuring Customer Service Effectiveness

1. The Business Case for Measurement; Return on investment in customer service; Measurement and service strategy; What to measure; Timing your measurement; Assess your current approach to customer service measurement; 2.

Användarnas betyg av Measuring Customer Service Effectiveness



Hitta liknande böcker
Boken Measuring Customer Service Effectiveness finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.