Marknadens största urval
Snabb leverans

Measuring Marketing

- 110+ Key Metrics Every Marketer Needs

Om Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781118153741
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 11. februari 2013
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 247x176x26 mm.
  • Vikt:
  • 632 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Användarnas betyg av Measuring Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Measuring Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.