Marknadens största urval
Snabb leverans

Measuring Psychological Responses To Media Messages

Om Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415515566
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 2. december 2011
  • Mått:
  • 230x154x16 mm.
  • Vikt:
  • 380 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Measuring Psychological Responses To Media Messages

First Published in 1994. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Användarnas betyg av Measuring Psychological Responses To Media Messages



Hitta liknande böcker
Boken Measuring Psychological Responses To Media Messages finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.