Marknadens största urval
Snabb leverans

Measuring Service Performance

- Practical Research for Better Quality

Om Measuring Service Performance

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781472411914
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 214
  • Utgiven:
  • 21. mars 2014
  • Mått:
  • 177x251x19 mm.
  • Vikt:
  • 618 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Measuring Service Performance

In service societies, the tertiary sector has long become the primary sector in terms of GDP and employment. Quality research and testing means better service, and success in the service industries demands quality. Nonetheless, complaints about insufficient, inconsistent or bad service abound.

Användarnas betyg av Measuring Service Performance



Hitta liknande böcker
Boken Measuring Service Performance finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.