Marknadens största urval
Snabb leverans

Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

- The Nitty-Gritty of Maxi-Marketing

Om Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising can be measured, and to show advertising professionals how to do it.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780899309842
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 20. augusti 1996
  • Mått:
  • 229x152x19 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising

Dr. Woodside picks up where other books on maxi-marketing leave off, to prove that the effectiveness of image and linkage advertising can be measured, and to show advertising professionals how to do it.

Användarnas betyg av Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising



Hitta liknande böcker
Boken Measuring the Effectiveness of Image and Linkage Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.