Marknadens största urval
Snabb leverans

Media and Power in International Contexts

- Perspectives on Agency and Identity

Om Media and Power in International Contexts

Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781787694569
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 192
  • Utgiven:
  • 12. november 2018
  • Mått:
  • 161x239x16 mm.
  • Vikt:
  • 404 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Media and Power in International Contexts

Media and Power is sponsored by the Communication, Information Technologies, and Media Sociology (CITAMS). This volume contributes phenomenological and epistemic knowledge of the intersection of media and various forms of power, addressing the relationships between media and gender, race, ethnicity, and national identity.

Användarnas betyg av Media and Power in International Contexts



Hitta liknande böcker
Boken Media and Power in International Contexts finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.