Marknadens största urval
Snabb leverans

Media Audiences and Identity

- Self-Construction in the Fan Experience

Om Media Audiences and Identity

Case studies covering a range of media and communities provide a model for developing a truly explanatory as well as descriptive account of self-media interaction that bridges the two opposing sides of the media audience debate and provides a significant new dimension to notions of 'passive' and 'active' media audiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349522996
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 228
  • Utgiven:
  • 1. januari 2005
  • Utgåva:
  • 12005
  • Mått:
  • 140x216x13 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. juni 2025

Beskrivning av Media Audiences and Identity

Case studies covering a range of media and communities provide a model for developing a truly explanatory as well as descriptive account of self-media interaction that bridges the two opposing sides of the media audience debate and provides a significant new dimension to notions of 'passive' and 'active' media audiences.

Användarnas betyg av Media Audiences and Identity



Hitta liknande böcker
Boken Media Audiences and Identity finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.